De Grijze Jager: boek elf. (Deel 6)

De pagina's aan mijn rechterhand zijn volledig op. Het boek van De Grijze Jager is officieel uit.

Samen hebben we heel wat avonturen meegemaakt, maar wat zeggen ze altijd: aan alle mooie liedjes komt een eind. Hoe mooi de verhalen ook waren, het moet helaas ergens eindigen.

Will, Halt, Alyss, Prinses Cassandra en natuurlijk de klein Trek hebben er al weer een onvergetelijke herinnering bij. Stuk voor stuk waren de boeken geweldig en ik raad ze dan ook zeker aan.
Wedden dat je niet aan de charmes van Trek kunt weerstaan? Of aan de zuinige complimenten van Halt? En o, ja, het doorzettingsvermogen van Cassandra is ook zeer aanstekelijk. En natuurlijk, de wilskracht van Will.

Terwijl we hier op de heuvelkam staan met de ondergaande zon voor ons, galopperen Will en Trek voorbij. Steeds worden ze kleiner en kleiner, totdat  ze nog maar kleine puntjes zijn, die afgetekend zijn tegen het zonlicht. Ze zijn weer op weg naar een nieuw avontuur… Verwoed zwaai ik ze na. ‘Vaarwel, vrienden. Tot in het volgend boek!’


Voordat ik dit bericht afrond, wil ik graag nog 1 ding zeggen: kijk altijd boven je hoofd, het wilt niet zeggen dat als we dingen niet zien, ze er ook niet zijn. En zoals De Grijze Jagers zouden zeggen: Vertrouw op je mantel!

Reacties

  1. Hey Vita Smeekens, een grote fan hier! :)
    Echt super leuke blog wow, ik heb er geen woorden voor...........
    ...

    (er vallen stiltes (' . ') want ik heb er geen woorden voor)............................

    ... (Nog steeds geen woorden)

    ... (echt waar volgens mij ben ik de woorden kwijt ofzo, ik moet ze zoeken)

    In ieder geval ik vind het heel spijtig dat het hier moet eindigen :(

    - Sarah, je grootste fan en al de duizenden accounts die je blog hebben bekeken :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat? Ik dacht dat ik Vita's grootste fan was. :(






      Btw, echt kei leuke blog! Ik vind het spijtig dat het hier gaat eindigen! >.<
      Als je ooit nog gaat bloggen dan zal ik het zeker bekijken!

      -Sabrina, je grootste fan ;)

      Verwijderen
    2. Dank jullie wel allemaal, ik voel me echt vereerd. Hahah

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

De Grijze jager: boek elf (Deel 3)

De Grijze Jager: boek elf. (Deel 5)

De Grijze Jager: boek elf. (Deel 2)