De Grijze Jager: boek elf. (Deel 2)


Gisteren ben ik in het elfde deel van De Grijze Jager beginnen lezen en ik moet toegeven, het is super verslavend. In één dag heb ik maar liefst 104 pagina's na elkaar gelezen. Het boek heeft in totaal 455 pagina's, maar ik kan je al vertellen, dit boek gaat zeer snel uit zijn.

John Flanagan, (de auteur), schrijft zeer boeiend. Dit zet aan om heel de tijd meer en meer te lezen.

Wat dit boek nog intressanter maakt dan de rest van de serie, is dat het boek in elf korte verhaaltjes is verdeelt. Het wordt dus nooit saai. Net wanneer je het verhaal wel ongeveer weet, neemt de auteur je weer mee naar een ander avontuur.

De ene keer kom je meer te weten over Will zijn ouders, die gestorven zijn toen hij nog klein was en vervolgens word je weer meegevoerd door Gilan die een spannend mysterie oplost. Zo gaat het maar door...

Ik rond nu mijn bericht af, zodat ik weer snel verder kan lezen. 😃

Reacties

Populaire posts van deze blog

De Grijze jager: boek elf (Deel 3)

De Grijze Jager: boek elf. (Deel 5)