De Grijze Jager: boek elf. (Deel 1)


Enkele dagen geleden heb ik het elfde deel
van De Grijze Jager gekocht: "De verloren verhalen". 

Heel de serie vind ik super spannend en meeslepend. Mijn verwachtingen zijn dan ook zeer hoog voor dit boek. Eigenlijk vind ik het wel jammer dat de serie bijna afgelopen is. 

Doordat ik alle voorafgaande boeken van de serie heb gelezen en dus ook al hun avonturen heb meegemaakt, ben ik toch gehecht geraakt aan de personages. Hoe gek het ook klinkt. 


Will, (De protagonist), die altijd voor iedereen klaar staat: zijn vrienden, mentor,...

Halt, (De antagonist),die altijd wel iets vindt om over te mopperen, maar toch een peperkoeken hartje heeft. Hij is ook de mentor van Will.

Alyss, Arnaut en Prinses Cassandra (nevenfiguren), spelen een belangrijke rol in Will's leven. Met hen erbij kan hij geen beter leven voorstellen.

De kleine Trek, het schattige en koppige paardje van Will, die alleen maar aan appels kan denken. (Waar hij ook zijn naam aan te danken heeft.) 


In het vorige deel heeft Arnout, Prinses Cassandra ten huwelijk gevraagd.
 Ik ben zeer nieuwsgierig hoe dit verhaal verloopt en wat hen nu weer te wachten staat.  

  

Reacties

Populaire posts van deze blog

De Grijze jager: boek elf (Deel 3)

De Grijze Jager: boek elf. (Deel 5)

De Grijze Jager: boek elf. (Deel 2)